Rabu, 23 Mei 2012

Persoalan Blog

memandangkan...
masa masih panjang.. masih ada perkara yang akan diceritakan.. tapi, pada asas pembukaan blog ini adalah sebagai catatan penceritaan aku sepanjang keberadaan aku di kampus UNITEN.

apa yg akan terjadi pada blog ini?






 mungkin ada perubahan.. mungkin tidak. ;)



sebelum itu,
aku nak ucap terima kasih kepada kawan-kawan aku terutamanya housemates aizul, kodi, andy, syed, yang beri semangat dan pertolongan sepanjang waktu untuk siapkan thesis. rakan-rakan yg membantu juga, the best part are ramdzi, show faez, zul naga.. cadangan fabrication dari faiz gp dewa.. semangat penulisan progress report dan thesis dari aceed, nomi, sue hanum, raziq, lam, amzar,..

jasa korang aku akan ingat. (kalau aku lupa aku check balik blog ni.)

terima kasih jugak kepada sir adzly anuar sbg penyelia projek fyp.
dia simple, sempoi, low supervision with good supports. tapi, kena buat accordingly..


terima kasih semua.





 p.s - twitter account will be reopened. 'cleaning' in progress.





Tiada ulasan: