Rabu, 20 Mei 2009

Masalah

HILANG WALLET LAGI!

menurut sumpahan dari kedua ibu bapa aku, aku seorang yang cuai.. atau dalam bahasa enggeresss, careless..

cakap pasal sumpahan, mmg susah nak caye.. tp, kate2 mak bapak adalah doa..

ni bencana yg ta dapat dielakkan kerna sumpahan ini berlaku sejak aku kecik.. dari dulu sampai awal abad ke-21 ni.. dah besar camni pun pegang barang mahal sikit je terus sound.. aku kecewa..

_______________



berkaitan dgn kehilangan wallet.. ini adalah 1 bencana.. Bencana! Bencana!, sebab, aku da hilang ic buat kali ke-3... yg second tu jumpe balik, lepas buat ic baru.. isk. pastu, ni plak cicir entah mane.. sedar2 turun bas, lepak2 jap.. nak beli air, wallet xde.. barulah mule nak istighfar.. haih~..

ic 2 keping, matric kad, bank kad ade 4, health insurance lg.. touch n go br reload lagi.. duit.. surat saman(simpan sbg simbol amarah dan berjaga2) ..haih~..

Tiada ulasan: