Ahad, 27 Disember 2009

Hari Ini, 27 Disember.

saya, ahmad bo.

malu dengan diri sendiri kerana meminjam kenderaan rakan serumah untuk.. keperluan diri sendiri.. dengan ini, saya ingin memohon maaf terhadap tindakan saye melanggar kepada janji yang telah ditetapkan kepada diri sendiri.. saye mengerti cuaca hujan itu adalah disadvantage kepada penunggang motosikal. namun, waktu yang suntuk untuk melunaskan janji dengan seseorang pada waktu yang dijanjikan telah memaksa saya melanggar janji diri sendiri. saya merasa malu dan berjanji tidak akan mengulangi tindakan saya yang em.. tidak patut ini.. oh~

sekian..



i love to drive a car..
to have one.. i wish..





nota malam:
hm.. masihkah anda ingat kepada dialoge ini?

hari ini..
buku yang aku beli sendiri itu, dipinjam sebagai rujukan..
dan dipulangkan.. selepas.. em, takpelah..

oh, same2.. terima kasih katne?

Tiada ulasan: