Selasa, 6 September 2011

LE ORANJE!




ini dipanggil hasil kerja keras persendirian(95%), dan rakan(5%).

hasil dari penat lelah yang berjam-jam mengadap gergaji, gerudi, kikir, pisau, gam, dan peralatan-peralatan yang mampu menjadikan model kerete nih.

model paper bicycle ini sebenarnya dah disiap pada 10hb bulan lepas. presentation pada 19hb bulan lepas jugak. cuma nak upload makan masa. oh!


terima kasih kepada yang membantu, yang memberi semangat.
cabaran nak buat benda ni sangat-sangat penat. sebab dengan kekurangan alat dan perkakas, dengan kurang kemahiran pertukangan, kurang kreativiti, kurang cara menahan peluh jantan keluar dari liang roma yang membanjiri dahi, lagi-lagi jiwa kacau hidup dalam kedustaan.. aduh. beban.. beban..

namun akhirnya segala usaha berbaloi, sebab hasil dia, model ini akan tersergam pada salah satu almari di pejabat tempat latihan industri. model ini akan menjadi satu contoh kepada program VUI3P yang diperkenalkan oleh syarikat itu.

syabas untuk team aku yang semuanya berjaya siapkan satu per satu dengan hasil usaha sendiri. syabas pesaing, dari UTeM, Amen sebab dengan beliau seorang sahaja dapat siapkan 3 buah basikal (80% on his own effort). respect you bro..!


team pesaing.. syabas member.



team sendiri.. syabas team, kurang teamwork pun, rekabentuk masing2, hasil sendiri2



sesi presentation




p/s - tidak disangka-sangka hasil 2 designs dipilih. sob2.

Tiada ulasan: